ΠΑΡΑΔΗΜΟΤΙΚΑ (54)


Τοπικό Προσκήνιο και Παρασκήνιο

Καλημέρα τα’ αρχοντιάς σας. *** Να μας συγχωρείτε για τη σημαντική καθυστέρηση της στήλης, αλλά προηγείτο η έκδοση και η κυκλοφορία των έντυπων Β.Ν. του Ιουνίου 2026. *** Ενός τεύχους που συνέπιπτε με τη συμπλήρωση 40 χρόνων από τότε που βγάλαμε την πρώτη μας έκδοση για τα Βριλήσσια (Απρίλιος 1986). *** Σε αυτό το μεγάλο χρονικό διάστημα κατορθώσαμε να εκδώσουμε περιστασιακά 42 φύλλα όλα κι όλα. *** Όμως, από το 2024 έως σήμερα βγάζουμε 2 – 3 φύλλα κάθε χρόνο κι αυτά με πολύ κόπο. *** Στο τελευταίο φύλλο φιλοξενήσαμε την πρώτη συνέντευξη του Γιάννη Πισιμίση με την ιδιότητα του Δημάρχου. *** Ας τη σχολιάσουμε λίγο: για τις αντιδρομήσεις σε Φλωρίνης και Αργυροκάστρου στην ουσία τι μας είπε: είναι για το καλό σας, κοιτάξτε να τις συνηθίσετε, δεν κάνω πίσω. *** Διότι, λέει, έτσι αποτρέπεται «η μεγάλη διαμπερής κίνηση των οχημάτων που διέρχονται από τη Λ. Πεντέλης με κατεύθυνση τη Λ. Ηρακλείτου προς Γέρακα και Χαλάνδρι διαμέσου των οδών Κισσάβου και Ολύμπου» *** «Έγιναν για την ηπιοποίηση της κυκλοφορίας στην περιοχή και την καλυτέρευση των συνθηκών κυκλοφοριακού φόρτου.» *** «Πρέπει να συνυπολογιστεί το ευρύτερο όφελος από τη συνολική μείωση στο σημείο από την αποτροπή της μαζικής διαμπερούς κυκλοφορίας.» ***  Όλα αυτά που λέτε κύριε Δήμαρχε, πώς προέκυψαν και πότε αποδείχθηκαν; *** Ποιες είναι οι μετρήσεις, πότε έγιναν και αν ενημερώσατε σχετικά το Δημοτικό Συμβούλιο ή την κοινή γνώμη της πόλης; *** Πού το βρήκατε, όλοι εσείς οι υποστηρικτές του … αποσπασματικού Σ.Β.Α.Κ., ότι είναι σωστό και οι τέσσερις  δρόμοι Πιερίων, Φλωρίνης, Αργυροκάστρου και Δίρφης μόνο να ανεβαίνουν;;; *** Το καταλαβαίνετε ότι για να πάμε στα σπίτια μας όσοι/όσες μένουμε εκεί διασχίζουμε καθημερινά, αρκετές φορές, ολόκληρα οικοδομικά τετράγωνα; ***  Ποιοι είστε όμως, κατά την ταπεινή μας γνώμη, οι πρόξενοι της συνεχούς ταλαιπωρίας μας; Ανοιχτά και ξεκάθαρα: οι δημοτικές μας αρχές, τόσο η προηγούμενη (σήμερα εκφράζεται στο ΔΣ από δύο συνδυασμούς) που το έφερε, όσο και η σημερινή που το … «υλοποιεί.» *** Πολύ «επιδερμική» η αντίληψη της  προηγούμενης διοίκησης ότι τάχα αντιδρά στο ΣΒΑΚ επειδή δήθεν πραγματοποιείται σήμερα αποσπασματικά… *** Λες κι ο Δήμος θα είχε ποτέ τη δυνατότητα να το υλοποιήσει καθολικά… *** Γιατί δεν διαβάζουν το σχόλιο του Ιωσήφ Σοφιανόπουλου στο έντυπό μας που το κάνει «ταλληράκια»: «Η εύκολη λύση των αποσπασματικών μονοδρομήσεων – αντιδρομήσεων, αντίθετα από την πιο σύγχρονη προσέγγιση της δημιουργίας ζωνών ήπιας κυκλοφορίας, έχουν ως συνέπεια να αποκόπτονται μεγάλες περιοχές και να στραγγαλίζονται γειτονιές». *** Κι ακόμα: «Το τελικό αποτέλεσμα είναι η υποβάθμιση της προσβασιμότητας, χωρίς ουσιαστικό όφελος στη μείωση της κυκλοφορίας.» *** «Σε ένα προάστιο χωρίς δημοτική συγκοινωνία και με ανεπαρκή αστική κάλυψη, τέτοιες παρεμβάσεις απλώς επιβαρύνουν την εξάρτηση από το ΙΧ και υποβαθμίζουν συνολικά την ποιότητα μετακίνησης». *** Αλλά ούτε και τον πολύπειρο Γιάννη Τσούτσια ακούνε που τους φωνάζει από τότε που φέρανε το … μοδάτο ΣΒΑΚ να το καταργήσουν διότι δεν συμβάλλει κατά κανέναν τρόπο στη μείωση της κίνησης. *** Κι επιτρέψτε μου: αν θέλουν να κάνουν τα Βριλήσσια … Φιλοθέη και Ψυχικό μόνο για τους νεόπλουτους, όσοι/όσες θέλουν, να βγουν και να το πουν καθαρά, όχι μεσοβέζικες κουβέντες… *** Σε άλλο θέμα τώρα. «Για  τα σημερινά ταμειακά διαθέσιμα» ο Γιάννης Πισιμίσης ανέφερε ότι είναι 4,6 εκατομμύρια ευρώ συμπεριλαμβανομένου του κόστους μισθοδοσίας. *** Πόσο, όμως, είναι το κόστος μισθοδοσίας και πόσα τα πραγματικά - καθαρά ταμειακά διαθέσιμα δεν μας είπε ο Δήμαρχος. *** Ενώ δυο σειρές πιο πάνω ήξερε να τα ξεχωρίσει και να πει ότι τα πραγματικά ταμειακά διαθέσιμα της προηγούμενης διοίκησης όταν παρέδωσε ήταν 40.000 ευρώ και σκόπιμα παρέλειψε να προσθέσει το πολύ μεγάλο κόστος μισθοδοσίας. *** Δήμαρχε είσαι έτοιμος πολιτικός, το ομολογώ πλέον, «γιατί να το κρύψωμεν άλλωστε». *** Άντε και βουλευτής της ΝΔ…  Δεν κατάλαβα γιατί όχι, καλύτεροι είναι οι άλλοι;… Ο δικός μας είναι σοβαρός, μετρημένος, μετριοπαθής, με επιχειρήματα (τα δικά του) και δεν βγάζει τσιρίδες σαν μερικούς – μερικούς που σαρώνουν στο βόρειο τομέα (ονόματα δεν λέμε, υπολήψεις δεν θίγουμε…). *** Καλά, μην το πάρετε στα σοβαρά, ο Γιάννης δεν το κουνάει από εδώ, πάει σφαίρα για δεύτερη τετραετία. *** Και συγγνώμη, κιόλας, κύριοι της αντιπολίτευσης που προσδοκάτε διοίκηση, κάνουμε την πρόβλεψη ότι αν δεν μεριμνήσετε άμεσα περίπατο θα κάνει. *** Και μη γελάτε με την πρόβλεψή μας γιατί θυμίζουμε ότι είχαμε προβλέψει και μάλιστα το είχαμε πει στο Δήμαρχο (δεν ξέρουμε αν το θυμάται) ότι θα πάρει πάνω 55%, προεκλογικά και αφού είχε αποχωρήσει τότε ο Αργύρης. *** Σιγά την πρόβλεψη δηλαδή, μόνο οι αρνητές της πραγματικότητας δεν το βλέπουν. ***  Στο Δήμαρχο «χρωστάμε» ένα μεγάλο «ευχαριστώ» για την εξαιρετική διαφήμιση που μας έκανε στο Δημοτικό Συμβούλιο, αφού άνοιξε μπροστά στις κάμερες το τελευταίο τεύχος μας κι έκανε παρατηρήσεις στον Κώστα Βαφειάδη για το άρθρο του για τις χρηματοδοτήσεις των συλλόγων. *** Επιτέλους τέλος με το χαλασμένο και μη επιδεκτικό αποκατάστασης συντριβάνι της πλατείας. Σωστή η μετατροπή του σε κήπο. Περισσότερο πράσινο στην πλατεία μας. *** Ήταν μια απόφαση που έπρεπε να παρθεί διότι με αυτή την κατασκευή υπήρξε πολύχρονη ταλαιπωρία, πέραν του γεγονότος ότι μας εξέθετε αφού ήταν συνέχεια χαλασμένο. Και ξέρω ότι δεν λήφθηκε αβασάνιστα. *** Δεν θα μείνει ούτε ένα τετραγωνικό αδόμητο στα Βριλήσσια. Με πληροφόρησαν ότι οι τιμές σε νεόδμητες κατοικίες έφτασαν τα 7.000 ευρώ ανά τετραγωνικό… Θα τρελαθούμε εντελώς; *** Ποιοι έχουν τόσα λεφτά και αγοράζουν βρε παιδιά;;; *** Και μετά ως φυσιολογική συνέπεια έρχεται η έλλειψη χώρων στάθμευσης, αφού κάθε οικογένεια των πάνω από 40.000 κατοίκων των Βριλησσίων, έχει από 3-4 αυτοκίνητα. *** Γεμίσανε οι δρόμοι δεξιά κι αριστερά από παρκαρισμένα αυτοκίνητα. Τη φτιάξανε μόνοι τους οι κάτοικοι την ηπιοποίηση Δήμαρχε! Γι’ αυτό σας λέμε τι το θέλετε το ΣΒΑΚ;… *** Η Δράση έκλεισε 20 ολόκληρα χρόνια συνεχούς και αδιάλειπτης παρουσίας στην πόλη, στο Δημοτικό Συμβούλιο, στον πολιτισμό, στα προβλήματα. *** Και για τα 20χρονα πραγματοποίησε μια σημαντική εκδήλωση την προηγούμενη Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026 στο Γ΄ Δημοτικό με θέμα: «Η δύσκολη πολιτική προοπτική, μέσα και πέρα από τις εκλογές.» *** Τα επόμενα 20 χρόνια της Δράσης, είμαι σίγουρος, θα είναι τα πιο όμορφα και τα πιο ενδιαφέροντα. Συγχαρητήρια παιδιά! *** Αγαπητοί αναγνώστες σας ευχόμαστε να είστε γεροί και δυνατοί. *** Ο ΠΑΡΑΔΗΜΟΤΙΚΟΣ

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο