Ποιοι έχουν την ευθύνη για αυτή την κατάσταση;


Καταγγελία του συνδυασμού "Βριλήσσια Πορεία Ευθύνης"


Όταν τα απορριμματοφόρα μένουν χαλασμένα, το οχημα των κοινωνικών υπηρεσιών ακινητοποιείται και οι διανομές τροφίμων στους δικαιούχους σταματούν, δεν μιλάμε για μεμονωμένα προβλήματα. Μιλάμε για δυσλειτουργία της δημοτικής διοίκησης.

Οι δημότες βλέπουν τις υπηρεσίες να υποβαθμίζονται και απαιτούν άμεσες απαντήσεις και λύσεις. Η ευθύνη ανήκει στον Δήμο και η αντιμετώπιση των προβλημάτων δεν μπορεί να περιμένει άλλο.

Ασχοληθείτε με τα σοβαρά για την κοινωνία και την καθημερινότητα..

Όχι μόνο επικοινωνία σε όλα! 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο